VOP                                        

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytnutí služby výživového poradenství na základě § 1751 občanského zákoníku, kdy na jedné straně je fyzická osoba: Mgr. Beáta Štorková, IČ 21119252, se sídlem Svatý Mikuláš 79, 284 01 Svatý Mikuláš (dále jen "Výživový poradce") a na straně druhé je klient (dále jen "Klient").

Použitím služeb Výživového poradce souhlasíte s těmito obchodními podmínkami.

1. Služby:

a. Služby Výživového poradce se týkají oblasti zdravého životního stylu a obsahují vstupní konzultaci a sestavení strategického plánu na míru připraveného na základě údajů získaných během vstupní konzultace s Klientem. Případné navazující konzultace a délka vzájemné spolupráce se bude odvíjet od preferencí Klienta.

b. Služby Výživového poradce jsou poskytovány pouze pro informační účely a nenahrazují odbornou lékařskou péči. Výživový poradce nenese odpovědnost za žádné nepříznivé důsledky vzniklé použitím výživových doporučení.

c. Klient si je vědom, že služby poradenství z hlediska výživy nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, ani specifickými zdravotními službami ve smyslu zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Pokud zdravotní stav Klienta vyžaduje zvláštní výživový režim, je povinen se poradit o čerpání služeb se svým ošetřujícím lékařem a je povinen o těchto skutečnostech informovat Výživového poradce. Pokud existují nějaké zdravotní problémy, musí je nejdříve probrat s lékařem a Výživovým poradcem, jestli je vůbec způsobilý řádně čerpat služby. Na základě zdravotního stavu Klienta Výživový poradce rozhodne, zda je v jeho možnostech a odborných znalostech Klientovi poskytnout své služby. Pokud je zdravotní stav mimo možnosti poskytnutí služby, může Výživový poradce odmítnout uzavření smlouvy. Pokud Klient zatají informace o svém zdravotním stavu, má Výživový poradce právo smluvní vztah ukončit.

d. Výživový poradce je povinen poskytovat objednateli odborné služby na základě svých schopností a znalostí.

e. I přesto, že Výživový poradce poskytne služby v souladu s jeho vzděláním a nejlepším vědomím, které jsou v souladu s vědeckými poznatky, není možné zaručit, že bude přesně dosaženo požadovaného výsledku. Výživový poradce tak není jakkoliv odpovědný za úspěch či neúspěch Klienta. Tento závisí na spektru faktorů, které nejsou a ani nemohou být pod plnou kontrolou poradce (např. vliv prostředí, zdravotní stav, ochota a vůle Klienta dodržovat veškerá doporučení poradce, dosavadní životní styl Klienta, pravdivost poskytovaných informací ze strany Klienta...). Řádným dodržováním rad Výživového poradce se ale podstatně zvýší pravděpodobnost dosažení očekávaného výsledku.

f. Výživový plán je vytvořen přímo na míru Klientovi, kdy tvorbu ovlivňuje mnoho individuálních faktorů. Každý je individualita a výživový plán pro Klienta nebude mít s nejvyšší pravděpodobností podobné či stejné účinky na jinou osobu.

g. Výživový poradce si vyhrazuje právo kdykoliv upravit, pozastavit nebo ukončit své služby.

2 Dodání služby

Vyhotovený výživový plán zašle Výživový poradce prostřednictvím komunikačních prostředků dle instrukcí a preferencí Klienta nejpozději do 14 dnů od objednání.

3. Odpovědnost klienta:

b. Klient souhlasí s poskytováním přesných a aktuálních informací, včetně zdravotní historie, alergií a preferencí stravy, aby Výživový poradce mohl poskytnout odpovídající rady a doporučení.

c. Klienta má odpovědnost informovat Výživového poradce o změnách ve stavu zdraví, užívání léků nebo jakýchkoli dalších relevantních informací, které by mohly ovlivnit doporučení Výživového poradce.

d. Klient si je vědom toho, že úspěch jakýchkoli doporučení týkajících se stravy nebo výživy závisí na dodržování nastaveného výživového plánu. Výživový poradce nemůže zaručit specifické výsledky.

e. Klient se zavazuje v maximální možné míře spolupracovat s Výživovým poradcem především na úrovni pravdivého předávání informací o svém stravování, pohybové aktivitě, zdravotním stavu či užívaných lécích. V opačném případě poskytované služby nemohou přinést očekávaný výsledek.

f. Klient souhlasí s dodržováním dohodnutých termínů, poskytnutím veškeré potřebné dokumentace a aktivním zapojením do procesu hodnocení, analýzy a plánování stravy.

4. Ochrana soukromí:

Výživový poradce respektuje soukromí Klienta a zachází s osobními informacemi v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů. Použitím služeb Výživového poradce Klient souhlasí se sběrem a použitím osobních informací, jak je popsáno v dokumentu Ochrana osobních údajů - GDPR.

5. Platba:

a. Služby Výživového poradce jsou zpoplatněné, Klient souhlasí s cenou dle platného Ceníku služeb, ceny jsou uvedeny včetně DPH. Výživový poradce není plátcem DPH.

b. Platba za služby se provádí prostřednictvím bankovního převodu či v hotovosti.

c. Jakékoliv dodatečné náklady, jako například doporučené doplňky stravy nebo externí služby, nejsou zahrnuty v uvedených poplatcích.

d. V případě nezaplacení nebo nedodržení plateb si Výživový poradce vyhrazuje právo pozastavit nebo ukončit poskytování služeb, dokud nebude platba přijata.

6. Duševní vlastnictví:

Veškerý obsah, materiály a zdroje poskytované Výživovým poradcem, včetně plánů stravy, receptů a vzdělávacích materiálů, jsou chráněny autorským právem. Tyto materiály může Klient užívat pouze pro osobní účely a nesmí je distribuovat, reprodukovat nebo upravovat bez písemného svolení Výživového poradce.

7. Omezení odpovědnosti:

V plném rozsahu povoleném zákonem Výživový poradce nenese odpovědnost za žádné škody vzniklé v souvislosti s používáním služeb.

8. Odstoupení od smlouvy

a. Pokud nebude Klient se spoluprací spokojen, je oprávněn odstoupit od smlouvy dle občanského zákoníku.

b. Výživový poradce upozorňuje, že předmětem smlouvy o dodávce poradenských služeb není dodání spotřebního zboží, ale poskytovaní poradenských služeb, které nelze vzhledem ke své povaze poté, co jsou poskytnuty vrátit. Výživový poradce při poskytování poradenských služeb postupuje v dobré víře a s maximální odpovědností. Pokud Klient není s poradenskými službami spokojen, může se rozhodnout poradenské služby dále od Výživového poradce neodebírat.

Využitím služeb Výživového poradce Klient potvrzuje, že si přečetl, porozuměl a souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

Pokud máte nějaké dotazy, prosím, obraťte se na Výživového poradce prostřednictvím e-mailu BeataStorkova@seznam.cz nebo na tel.č. +420720153672.

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 11. 1. 2024